دستگاهای کنترل بیسیم NERCI

انواع ریموت کنترل ها را می توانید اینجا بیابید.

دستگاهای کنترل بیسیم NERCI

انواع ریموت کنترل ها را می توانید اینجا بیابید.

GSM-RF – ماژول GPS ublox NEO-6M

با ماژول GPS NEO-6M که می تواند تا 22 ماهواره را ردیابی کند و مکان ها را در هر نقطه از جهان شناسایی کند ، به پروژه بعدی آردوینو امکان درک مکان ها را بدهید. ممکن است به عنوان یک سکوی پرتاب عالی برای هر کسی که قصد ورود به دنیای GPS را دارد ، باشد.

بررسی اجمالی سخت افزار ماژول GPS NEO-6M

تراشه GPS NEO-6M

در قلب ماژول یک تراشه GPS NEO-6M از u-blox قرار دارد. ابعاد تراشه کمتر از اندازه تمبر پستی است اما ویژگی های شگفت انگیزی را در قاب کوچک خود بسته بندی می کند.

ادامه مقاله در سایت http://simles.ir/?p=803


STM8S-پروتکل UART

درود به شما همراهان گرامی.پروتکل UART  یکی از کاربردی ترین پروتکل هایارتباطی در میکرو کنترلر می باشد که شما را قادر می سازد با انواع ماژولها  ارتباط برقرار کنید.یک از آنها ماژولها SIM800 می باشد که می توانید با آن با استفاده از فرامین از طریق SMS و یا تک زنگ و اینترنت به کنترل وسیله و دستگاها بپردازید.در ابتدا میکرو stm8s003f3 را مطابق شماتیک زیر به USB TO TTL متصل نمایید.

برای ادامه مقاله کلیک کنید.


یکسو کننده تمام موج

اگرچه از یکسو کننده نیمه موج در برخی از برنامه های کم مصرف مانند سیگنال و آشکارساز پیک استفاده می شود ، اما به ندرت در یکسوسازی برق استفاده می شود. یکسوساز بیشترین استفاده در زمینه تصحیح توان ، یکسوساز کامل موج است .

یکسو کننده کامل موج پیچیده تر از یکسو کننده نیمه موج است ، اما مزایای قابل توجهی دارد. از هر دو نیم سیکل موج سینوسی استفاده می کند و در نتیجه ولتاژ خروجی DC بالاتر از یکسوساز نیم موج است. مزیت دیگر این است که خروجی دارای امواج بسیار کمتری است ، که تولید شکل موج خروجی صاف را آسان می کند.

یکسو کننده تمام موج

برای اصلاح هر دو نیم چرخه موج سینوسی ، یکسو کننده تمام موج از دو دیود استفاده می کند ، یکی برای هر نیمه چرخه. همچنین از یک ترانسفورماتور با سیم پیچ ثانویه با استفاده از مرکز بهره می برد.یکسوساز تمام موج مانند دو یکسو کننده نیمه موج پشت به پشت است. تصویر زیر مدار یکسوساز موج کامل را نشان می دهد.

برای ادامه این متن کلیک کنید.